ghost_685 Arkadaşlar bu managera başladım daha 3. senedeyimde bu manager kac senede bitiyo bileniniz warmı yani mesela 2030 falan mı _? Manager bitiren arkadaşlar warsa yardım edebilirmi_?
musclecar_91 ewet 15 yılda bitiyor. ben bitirdim sonunda tebrikelr emekli oldunuz yazıyor ve kaç kere şampion oldugun ve aldıgın tüm kupaların sayısı yazıyor.