streetfox **arkadaslar oyunu yenı aldım belkıde 7 cıkmsıtır ama :) pes 6 2 kısılık oynanmıor galıba yda bn bulamadım eger oynanıyorsa anlatırmısnız. bıde bır dıger soyleem gerekn pc koluyla oynuorum kosma tusunu r1 yapamıorum R1 R2 L1 L2 R1 Harıc hepsı bırbırıyle degısıor ama r1 kosma tusuna ayarlıomıyorum r2r dıe kullanıorum**
crdsa oyun dışında yüklü olan yerde settings var oradan tuş değişikliklerini ve 2 kişilik ayarları falan yapabilirsin. diğer soruna gelince onu anlayamadım açıklayarak anlatırsan sevinirim.
streetfox arkadas anlattını yaptım demek sıtedım senın anlamadıgın olayıda ordan ayarladım yardım ıcın tskler..