BEN FİFA 07'İ DÖRT CD' DEN YÜKLEDİM.DAEMON TOOLS'U KURDUM.OYUNU KURDUM VE CRACKLEDİM. YALNIZ Bİ TÜRLÜ fifa-rld.iso DOSYASINA ULAŞAMIYORUM.DAEMON TOOLS'UN İÇİNE ATAMIYORUM OYUNU.BUNU HALLETMENİN KOLAY BİR YOLU VARSA LÜTFEN BANA BİR YOL GÖSTEREBİLİRMİSİNİZ.ŞİMDİDEN YARDIMLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜRLER...:)