Arkadaslra ben pes 6 da top playere oynuyorum,ama her maci 3-4 0 yeniyorum. karsi takima real madrid,barca,arsenal,chelsea filan aliyorum,kendi takimimida besiktas.
güc lere bakiyorum, az kalsin tam iki kati daha güclüler.
daha zor seviye yokmu ya
saygilar
eno38