
konu gayet açık arkadaşlar görev çubuğundaki 2 açık programdan dolayı oyun oynarken bazan donma yapabiliyor resimde anlatmışım anlarsınız umarım
pls!!
Bide oyunda türkçe yama var yuklerken hazır cd de yama vardı sanırım yamayı silmek için oyunu silip baştan yuklemek lazım değilmi?