007ybse04 evt arkadaşlar widescreen monitorum ve 19"lcl monitorum var oyun 1024 768de çalşıyor bunu 1440x900 veya 1280x1024 çalıştrabilirmiyim?
007ybse04 Orjinal Mesajı Yazan: 4Fabregas Kesinlikle...;) nasıl yapacam? peki sölesydin çok ii olurdu
crdsa pek anlayamadım ama şunları söyleyebilirim. oyunun içinde öyle bir seçenek yok. bilgisayarın ayarlarını değiştirerek olur mu onu bilemiyorum.