sevgili scn yöneticileri dosyalar bölümünde oyunla ilgili bazı yamalar indiriyorum ama bazılarında yeteri kadar açıklama olmadığı için kurulumu yapamıyorum.belki sizler herkes biliyordur diye açıklama yapmıyorsunuz.ama ben bilmiyorum bazı yamaların nası kurulduğunu.mesela bugün fb face patch indirdim ama bir türlü kuramadım.ggs ile mi dkz ile mi kitserverla mı kurcaz ve nası kurcaz anlamadım.sizlerden ve sevgili üye arkadaşlardan tek isteğim gerekli açıklamaların yapılmasıdır.
**NOT:Bunu bi şikayet olarak değil sadece bi yardım isteği olarak kabul edin.yanlış anlaşılmasın lütfen sadece kaldığım zor durumu anlatmak istedim..**
***Sevgiler**......*