bu sitede kı sayın admınler bu kadar msj atılırken kımseyı takmadan dvm etmenızın nedenı neden acaba dosyalar ınmıyor yukledıgınız yerler (tabı gercekten yukledıysenız) sılınıyor yada lınkler oluyor ılla burda mılletın ısyan etmesı lazım ılgılıler bakın banlanmak umrumda degıl zaten ıhtıyacımı gormeyen yada aradıgımı bulamadıgım sıtede bulunmamın da manası yok yaptıgınıs hıc bısey yok YÖNETİM UYUYORMU son oyunlar tamam ama genel cogunluk fıfa ve pesın eskı serılerını sevıyor buna bıraz daha ozen gosterın burdakı bu kadar ınsanın yakındıgı bı durum var ya