‘Bobo 11’de oynasın’
Beşiktaş'ın yıldızı Nobre, Antalyaspor maçında vatandaşı ile birlikte oynamak istediğini belirtti.
20.04.2007
‘Çok etkili oluruz’
Çaykur Rizespor, Fenerbahçe ve Sakaryaspor maçlarında sonradan oyuna dahil olan Bobo'ya takım arkadaşı Mert Nobre'den destek geldi. Tek forvet oynadıklarında etkisiz kaldığını ifade eden Brezilyalı yıldız, teknik heyet ile yaptığı görüşmede, "Bobo ile birlikte çok etkili oluyoruz. Böylesine kritik bir maçta sahada iki forvetle olmalıyız" diye konuştu.
Tigana karar verdi
Bobo'yla da görüştüğünü dile getiren Sambacı, "Takım arkadaşlarım da benimle aynı görüşte" ifadesini kullandı. Daha önce yapmış olduğu açıklamalarda ilk 11'de oynamak istediğini söyleyen Bobo'nun düşüncelerini dikkate alan teknik direktör Jean Tigana ve yardımcıları, Antalyaspor karşısına Bobo-Mert Nobre ikilisiyle çıkmayı planlıyor.