izzetsertan FENERBAHÇE'de ikinci sezonum... sezon sonunda ikinci oldum... FENERBAHÇE'nin oynadığı maç sayısı 33. lig bitti... şampiyonla puan farkım "2"
c_ronaldo16 ben manchester united le oynuyodum ingiltere kuoası falan lig maçlarımı oynuyamadım sonra bir baktım bn 25 maçı oynadım şampiyon oldum chelsea arkamdan 10 puan fark fln yemişti onun maç sayısı 38 bende anlamadım
ezozonline fb ile aynı olay bendede oldu. ts ye şampiyonluğu kaptırdım ama 3. sezonda 34 maç yaptım anlamadım garip bişi bazen 33 bazen 34 maç yapılıyo
canburakari ya siz ne diosunuz ben uefa ve şampiyonlar ligine katılıodum güncelleme yaptım bi daha denk elmedi denemedim bi daha olusa resmi koyarım
flues garip.. bende bir yılda şampiyonlar liginde iki farklı grupta yer alıyorum :D kendimle bile oynadım yarı finalde...
RodeoBoy bende Trabzonspor ile ikici sezonumda 33 macla sampiyon oldum, sirlamada Fenerbahce ve Gaziantepspor 35 mac oynamisti!
izzetsertan Orjinal Mesajı Yazan: flues garip.. bende bir yılda şampiyonlar liginde iki farklı grupta yer alıyorum :D kendimle bile oynadım yarı finalde... onu söylemeye gerek bile görmedim.o da var tabi. futbolcuların güç çizgisi kırmızıdan kurtulsun diye gruplardan birini seçip diğerini yedeklere quick sim yaptırdım. ah fifa ah...bu hallere düşecek oyun muydun sen?
pasaaslan abi o türkcell süper lig de 18 takım var ve 2.lig yok ya her sene bi takımla bir maç eksik oynarsın eğer 2.lig olsaydı 3 takım düşer 3takım çıkardı anlatabilmişimdir umarım....
bilker Orjinal Mesajı Yazan: flues garip.. bende bir yılda şampiyonlar liginde iki farklı grupta yer alıyorum :D kendimle bile oynadım yarı finalde... bendede o oldu büyük saçmalık:)
halexx bende stutgat takımını almıstım.tranfer etmek istedim galesek i teklif yolladım oyuncu reddetti ama benim bütcemden teklif ettiğim para alındı.:(
miraj selam arkadaslar ayni problemler bende de yasandi önxcedebn barcelonayla birkere kariyer modu oynadim ve liglerde hic bir problem yoktu mac sayisi gayet notrmaldi taki 3. sezona baslayana kadar 3. sezonun ilk macina tikladigim anda oyun hata veriyor ve kapaniyor. ancak oyuna bazi yamalari ekledim ve daha sonra fenerbahceyle kariyer modu yaptim, fenerbahce ye karsi fenerbahce sampiyonlar ligi finali oynadim en az 7 kez lig icerisinde gencler birligine karsi oynadim, ve lig sonunda bir puan farkla besiktasa kupayi kaptirdim 33. mac ben 35 mac bjk oynamisti.ve 5. sezonumda oyun tekrar ayni hatayi veriyor. 5. sezonun ilk macina siradaki maci oyna ya tikliyorum ve hata kapaniyor. liglerdeki fb yle ilgili bu karisiklik yamlaarla alakali olabilir. ama oyunun hata vermesini anlayabilmis degilim. yardimci olacak arkadaslara cok tesekkür ederim.... ayni problemi baska arkadaslar da yazmislar hata olayini bu sorunu cözebilecek varnmi?????
Madd.Dogg bnde tuncayı transfer etmek için 254 milyon euro kdr teklıf ettım oyuncuyu alamadım ama para gitti nasıl oluyo gercekten bu ??