Passenger Edu'nun cezası 2'ye indi.. Futbol Federasyonu Tahkim Kurulu, Fenerbahçeli futbolcu Edu'nun 3 maçlık cezasını 2 maça indirdi. Edu, bu kararla Gaziantepspor maçında forma giyebilecek.
MateJa adam sahanın ortasında dilini gösterdi birde cezasını indiriyolar.. yazık valla çok yazık !!! :rolleyes:
Makaay ahaha komedi ya lütfetmişiniz.edu antep macında dilini degil baskaları gibi baska tarafını göster lütfen onun cezası 1 mac cünkü