MateJa Orjinal Mesajı Yazan: 03Gs1905 Orjinal Mesajı Yazan: ÁĸЯΑΡ sarıyı unutma ulaş :D her ortada her topta lugano var :) pozisyonu görmediyse yorum yapma gürhan.. izle pozisyonu sonra yorum yap.. azıl zırlayan sensin gibi duruyor :) penaltı pozisyonu hakkında yorum yazmadım zaten farkındaysan Sezai..23 Nisan bayramına ufaktan gönderme yaptım ama bakıyorum çabuk alınmışsınız.Benim zırlayan halimi ne zaman gördün ki şu anda gördüğünü iddaa edebiliyorsun şaştım sana..Geçiyoruz dalgamızı fırsat bulmuşken nithekim.. :) :) :) her hafta görüyom ben senin zırlayan halini.. bu hafta olduğu gibi ;) penaltıya hediye demediysen neye dedin adam gibi söyle o zaman.. yeni bi adet daha geldi heralde maçı izlemeden konuşmak :)
03Gs1905 Orjinal Mesajı Yazan: ÁĸЯΑΡ Orjinal Mesajı Yazan: 03Gs1905 Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: ÁĸЯΑΡ sarıyı unutma ulaş :D her ortada her topta lugano var :) pozisyonu görmediyse yorum yapma gürhan.. izle pozisyonu sonra yorum yap.. azıl zırlayan sensin gibi duruyor :) penaltı pozisyonu hakkında yorum yazmadım zaten farkındaysan Sezai..23 Nisan bayramına ufaktan gönderme yaptım ama bakıyorum çabuk alınmışsınız.Benim zırlayan halimi ne zaman gördün ki şu anda gördüğünü iddaa edebiliyorsun şaştım sana..Geçiyoruz dalgamızı fırsat bulmuşken nithekim.. :) :) :) her hafta görüyom ben senin zırlayan halini.. bu hafta olduğu gibi ;) penaltıya hediye demediysen neye dedin adam gibi söyle o zaman.. yeni bi adet daha geldi heralde maçı izlemeden konuşmak :) Ben herkese hakkını verme taraftarıyım.Pozisyonu izleseydim penaltı olduğuna inanırsam eğer senden daha ii savunurdum o pozisyonu emin ol.. ;) Çok canım yandı bu doğrucu davutluk durumundan ama huyum böyle değiştiremem bunu.Doğru neyse kendim zarar görme pahasına da olsa çıkar söylerim doğruyu.. ;)
MateJa niye geçtiğimiz haftalarda penaltılarımız verilmezken gollerimiz sayılmazken bu doğruculuğunu konuşturmadın ya :) neyse msnede gelebilirsin uzun uzun konuşuruz :D
03Gs1905 Demmek ki onlar penatlı değilmiş sezai bende savunmamışım penaltı diyerekten.. Neyse sizin için bu gün 20 nisan neşe doluyor insan.. ;) boşver gerisini bea.. ;) 3 gün sonra stadyum'a götüreyim mi seni amcası.. :) :) :)
MateJa tamam götür.. ama bende seni 6 gün sonra stadyuma götürcem.. yalnız benim götürdüğüm stadyumda senin eğlenebileceğin şeyler olmicak.. 3 gün sonra ben sana arkadaşlık ederim sen eğlenirsin 6 gün sonrada ben eğlenirim sen arkadaşlık edersin.. tamammı abisi.. ;):D gürhan 23 nisanda sana birisi bişeymi yaptı.. nedir bu takıntın :D
03Gs1905 23 Nisan şenliklerine götürecem seni amcası onu diyorum ben sana... ;) belki 19 mayıs'a da gideriz beraber ama yaşlandık onun için bile bea.. :) Eski gençliğimiz yok artık... :)
MateJa belli eski gençliğinin olmadığı.. beyninde yaşlanmış.. abi Allah'ını seversen bi okuda anla ya nolur bi kafanı yor hala 23 nisan şenliklerine götürcem seni onu diyoyorum diyor :D kim naptı sana 23 nisanda söyle öldüriyim onu :) dağıttık konuyuda :D
03Gs1905 Mesele zaten konuyu dağıtmaktı.. :) Baktım üzüyorsunuz bir birinizi girdim dağıttım konuyu yaşasın kötülük... :D :D :D
rapper bugün bi yanlışlık oldu hakem penaltı çaldı fener lehine..hakem de şaşkın ve üzgün zaten federasyonun vereceği cezayı bekliyordur heralde..burda bütün suç kezman ve alexindir...kezman dayak da yese penaltı olmaması için uslu uslu ayağa kalkıp oyuna devam etmeliydi...hadi o olmadı hakem yanlışlıkla ağzından kaçırdı bunlara rağmen alexin yaptığı çok ama çok ayıp bi davranıştı...o topu kalenin içine sokması büyük yanlış...o da 3-5 maç ceza alır tahkimden...bjklı ve gsli arkadaşların itirazlarını gayet haklı buluyorum acılarını anlıyorum ama napalım bi yanlışlık oldu artık ilerki 1 kaç sezon 18den free kick yasaklarlar fenere anca denk gelir sanırım...haftamızın en değerli insanı ve oyuncusu da runje ve onu takriben en değerli topluluk da tahkim ve federasyon...runjenin tahrik sonucu edep yerini kaşıdığı tespit edilmiş..tahrik olduu için kaşınmış e haklı yani...gösterme olayı da elinden kaçmış yani bilerek olmamış kaşırken...eliyle yaptığı 2 hareketi de cangele bana 2 kere tükürdü diye bi ağlama sızlamaymış...tebrikler tahkim bu karardan dolayı ,özr dileriz runje yanlış görmüşüz ve utanın mustafa kamil abitoğlu,alex ve kezman...
NORTON kaleci oguzun sacma sapan faoulu ve penalti kafami iiice kurcalar oldu... sanki penalti yapmak icin cok sacma bir cikis yapti... ama tuncayin golu cok güzeldi...
Kokane Antep bekledigim gibi oynamadi. BJK ve GS maclarindaki gibi saldirgan degildi.Hayret. Aslinda bize karsi herkes daha cok asilyodu. Alex konusunda yanilmadim. 2 tane tekme sonra görünmedi. Bir penalti bide direkten dönen topta göründü. Deniz haric herkes en iyisini vermeye calisti. Kimisi yapti kimisi biryere kadar. Ama mücadele vardi o sevindiriciydi. 2. golde asistte golde süperdi. Serdar süper. Artik ne Rüstü ne Volkan kaleyi alamaz. Ama LigTv'nin serefsizligi, her Serdar'in kurtarisindan sonra neden Volkan'i gösteriyorlar?