Masa Tenisi Ferdi Türkiye Şampiyonası sona erdi. Denizli'de düzenlenen şampiyonada Fererbahçe Masa Tenisi Takımı; mix, çift bayanlar, tek erkekler ve tek bayanlarda şampiyon oldu.
Merkez Spor Salonu'nda düzenlenen şampiyonada Fenerbahçe Masa Tenisi Takımı, şampiyonada 4 kategoride şampiyon oldu. Süper Lig'de şampiyonluğu hedefleyen Fenerbahçe Masa Tenisi Takımı, Türkiye Şampiyonası'nda çift bayanlarda Metin Mutlu ve Bilgen Öztürk, mikslerde İrfan Tavukçuoğlu ve Nevin Mutlu, tek erkeklerde İrfan Tavukçuoğlu ve tek bayanlarda ise Nevin Mutlu ile şampiyonluğa ulaştı.