Orjinal Mesajı Yazan: Makaay
Orjinal Mesajı Yazan: NORTON
bir penalti calinsinda susun artik...
oldu baska? piskinliğinde böylesi.sene boyunca en az 10 tane net penaltın verilmeyecek bi de yavuz hırsız misali bi tane penaltı verilsinde susun artık denilecek.kusura bakmayın bizim bi tane hakem hatasında aynı pankartı yaptırıp maca cıkmak için ne 2 tane yandaşımız kardes takımımız var ne de ezikliğimiz.bizde böyle gösteriyoruz tepkimizi...
sor kendine bakim neden yandasi yok fbnin
böyle islerle adi anildikca yandassiz kalacak:rolleyes: