yamayı kurdum, gerçekten mükemmel bi yama olmuş arkadaşım; ellerine sağlık..ben world class'ta bile çok kolay olduğu ve hiç zevk vermez hale geldiği için uzun süredir fifa07 oynamıyordum..en güçlü takımlarla yaptığım maçları bile rahatça farklı skorlarla kazanıyordum. hazırladığın yamayı forumda görünce merak ettim ve kurdum. oyunun zorluğunda bariz değişiklik oldu; yine kazanıyorum maçları ama gol atarken bayağı zorlanıyorum, maçlar öyle abuk sabuk skorlarla bitmiyor. kızmazsan bazı önerilerim var; eğer bunlara da çözüm bulabilirsen bence eşsiz bi yama olacak.
1) Ara paslarda sorun var; çoğunlukla ara paslar kısa düşüyor ve rakip rahatça araya girerek topu kazanıyor.
2) Özellikle kontrataklarda daha fazla takım arkadaşımızın atağa katılarak kanatlardan kaçması sağlanabilir mi? Genellikle kontrataklara iştirak eden kimse olmuyor.
3) Kaleciler karşı karşıya pozisyonlarda daha çabuk ileri çıkıp açı daraltabilir mi?
4) Sıfırdan yapılan ortalarda top alakasız yerlere gidebiliyor; ceza sahası dışına bile çıkabiliyor.