Arkadaşlar, bir yama yapmaya karar verdim. Tüm TSL takımlarına GK ve 3. forma eklenecek. Fontlar güncel olacak yani örnek gs adidas fontu sadece siyah değil kenarıda beyaz çizgili olacak. pumanın TS için mavi ve bordo fontları olacak. nike barcelona için parlak font olacak. BJK için parlak beyaz font olacak. formalar güncellenecek. Ama tabiki daha önceden derlediğim reel formalardan oluşacak. Kadrolar güncellenecek. ayrıca türkiyeden tam 5 stad olacak Atatürk hariç tabiki. onunla 6 oluyor. yeni 5 stad: alisamiyen, saraçoğlu, BJK inönü, avni aker ve ankara 19mayıs. Tabiki 3 ankara takımının stadı ank19mayıs olarak değişecek. ve avrupadanda yeni stadlar ekliycem: allianz arena, commerzbank arena, parken stadı, weser (w.bremen)stadı, II lui stadı, ve şimdi aklımda olmayan birkaç stad daha olacak. yüzler güncellenecek. atatürk kupası eklenecek( kariyerdede olacak). Ayrıca kafamda aslında uefa kupasını gruplu olarak oynatmakta var ama deniycem. Yanlız sizden bazı isteklerim olacak. Stad yapımı konusunda bilgisi olan arkadaşlardan ricam o dosyalarını atarken bir konuda takıldım. 715 nolu o dosyaları 2 ad. big dosyasına dağıtılmış. tereddürüm o konuda... dosya dağıtımı yapılırken nelere dikkat etmem gerekiyor. Ayrıca stad yapımı konusunda bilgi döküman varsa elinizde template vs ne olursa bende stad yapmak istiyorum elimde rhino var. aslında template var ama dediğim gibi bilgi döküman rhino kullanımı hakkında türkçe menü vs lazım . yardımcı olursanız kotaralım beraber şu işi . şimdiden teşekkürler....