Ellerine sağlık çok güzel olmuşlar..
Fenerli Arkadaş ; Senin Fenerli Olman Hata Fenerbahçe Yaması Olsa Muhteşem Olurdu Dimi ? Burası Ne GFB Forumu Nede CARSI Nede ultrAslan forumu git o tür sitelerde takıl burası yama sitesi ;)
Bu arada bir isteğim olacaktı ; GALATASARAY panolarınıda yaparmısın ?