mrb arkadaslar sizlere bir sey soracam bu oynadığımız macları hangi programla kaydediyoruz wwww.youtube.com da gördüm adam bastan sona oynadığı macı kaydetmis acaba nasıl yardım:)bir sey daha bu fifa da attığımız golleri nasıl windws formatında iziyoruz anlatırısınız:)----------TEŞEKKÜRLER------------