mesela alman ligindeki option file'da hamburg'la master league kaydediyosun.sonra mesela hamburg'un id'si 195 diyelim ve senin kit server'ında o id'de bi takım yok.kit server'a hamburg'un formalarını atıyosun,map'e 195,"Hamburg" yazıyosun.sonra hamburg'un master league kaydıyla maç yaptığında Hamburg o formaları giyiyo ;)
tabi bunu yapmak için en önemli iş takımı yayınlayana düşüyo.takımı yayınlayan takımın kit server id'sini veya o takımın yerinde oyunun orjinalinde hangi takımın olduğunu söylemesi gerekiyor ;)