Berkehan7 Arkadaşlar fifa 07 me yama yükledim ondan sonra fifa tam ekran olmamaya başladım.yardım ederseniz sevinirim.
YuRY kardeşim yüklediğin yamaya göre değişiyor yada ekran ayarları ile oyna olmazsa yamayı yüklediğin yere sor ;)