Orjinal Mesajı Yazan: rivaldinho33
Ben işte hem editten göremiorum hem de seçerken..Yani indirdiğimiz dosyayı stadiums'un içine kopyalamicak mıyız??Aynen öle yaptım ama göremiorum..Ben de lisanslı options file yüklü değil onunla bi alakası olabilir mi dcem ama ne alaka,çnk. face ve hair'lar oldu ;) Yine de bi yorumunuz warsa ya da yardımcı olabilrseniz söleyin LÜTFEN!!SAYGILAR!!!!!
Kitserver ın sorunsuz çalısıosa (forma,krampon,face,hair gibi...) statlarda da bi problem olamaz.Maç başlarken F1 tuşuna basmayı denedinmi mesela en basitindenn