Barcelona'nın kazandığı, Sevilla'nın ise 0 çektiği haftada ikinci sıraya yükselme şansı yakalayan R.Madrid fırsat tepti... Santander deplasmanında Raul'la 1-0 öne geçen Real Madrid, Garay'ın 73 ve 87. dakikalarda kullandığı özellikle ikincisi çok tartışılan penaltılardan yediği gollerle sahadan mağlup ayrıldı... Mor menekşelerde Helguera ikinci sarı karttan kırmıkı kart görerek takımını 10 kişi bıraktı.. İşte Real Madrid'i yıkan penaltılar:
&eurl=http%3A%2F%2Fwww%2Emaraton%2Ecom%2Etr%2Fnews%2Ephp%3Fnews%5Fid%3D26569">
&eurl=http%3A%2F%2Fwww%2Emaraton%2Ecom%2Etr%2Fnews%2Ephp%3Fnews%5Fid%3D26569