Türkiye Futbol Federasyonu Başkanvekili Affan Keçeci, Fenerbahçe - Vestel Manisaspor maçında, Başkan Aziz Yıldırım ile aralarında herhangi bir sorunun yaşanmadığını açıkladı.
Ataköy'deki Olimpiyatevi'nde düzenlenen TSYD-Ülker Spor Yazarları Armağanı Yarışması'nın ödül törenine katılan Keçeci, basın mensuplarına yaptığı açıklamada, Tuncay'ın ceza sahası içindeki pozisyonunun ardından Aziz Yıldırım'ın tepki göstermesiyle ilgili olarak şunları söyledi:
"Maçlarda bazen tempolar yükseliyor. Oradaki pozisyon sırasında Fenerbahçe Başkanı Aziz Yıldırım, "Penaltı. Bu penaltının verilmesi gerekli" dedi. O sırada pozisyonu görebilmek için ekrana bakmıştım. Asla Aziz Yıldırım, ne şahsıma, ne yönetim kurulumuza, ne de başka bir kimseye en ufak bir hakaret içeren söz söylememiştir. Ayrıca birbirimize devamlı saygı ve sevgi gösteririz. Maçlarda kişilere yönelik hakaretvari bir hareket ve söz olmadıktan sonra, bu tip konular olmakta. Bunun bu şekilde abartılmasına bir anlam veremiyorum."
Fenerbahçe'nin, tartışılan pozisyonu resmi internet sitesinde "yorumsuz" başlığıyla yer vermesiyle ilgili olarak ise Affan Keçeci, "Hakemin o an verdiği kararla ilgili benim yorumda bulunmam yanlış. Biz bütün takımlara eşit mesafedeyiz" dedi.
Ligin son haftalara girilmesiyle, teşvik pirimi söylentilerinin ortaya çıkması üzerine Başkanvekili Affan Keçeci şu yorumu yaptı:
"Kendimizde bir kabahat arıyorum. Bu konuda biz hatalıyız diye tahmin ediyorum. Bu teşvik konusuyla ilgili olarak basını herhalde iyi bilgilendirememişiz. Profesyonel Futbol Disiplin Talimatı'nın 34. maddesinde bu sene bir değişiklik yaptık. Teşvik de şike gibi suç kapsamına alınmıştır. Bunu da tüm kamuoyu bilsin."
Beşiktaş Kulübü Asbaşkanı Levent Erdoğan'ın, "Teşvik etiktir" şeklindeki açıklamasının hatırlatılması üzerine Keçeci, "Yöneticilerin vermiş olduğu beyanatlar üzerine kesinlikle konuşmayacağım" dedi.