Turfa Konu kapatılmıştır.. Alnınızdan ter akmadan zengin olmazsınız.. Rahmetli Sakıp Ağa'nın da dediği gibi.. Çalışmag,Çalışmag,Çalışmag lazım.. :)
03Gs1905 Çok zekisin gözüm ama yemezler.. Zaten böyle şeylere inanmak saçmayken buradaki topluluğu inandırmaya çalışmak daha saçma... KONU KAPATILMIŞTIR..