albüm şuan elimde.. dinlemeye başladım ama son şarkıya gelemicem galiba.. çünkü dinlediğim şarkıyı bir daha dinlemek istiyorum bir sonraki şarkıya geçemiyorum.. mükemmel bir albüm olmuş.. İstanbuldan alan arkadaşlarım var ordaki müzik marketlere gelmiş.. bence bu ilk 5bin basımı mutlaka kaçırmayın.. geç kalmışta olabilirsiniz :) parçalara ek olarak poster, kartpostal ve ikimizi anlatan bir defterde mükemmel olmuş.. ben muzikbazaar.com'dan sipariş etmiştim ama orada tükendi galiba kaldırdılar ürünü :) vemuzik.com'dan yada weblebi.com'dan güvenli olarak sipariş edebilirsiniz.. weblebi.com'da albümün fiyatı 17,25 ytl.. kaçırmayın derim.. pişman olmazsanız.. sago ve kolo yine yapmış :)