Orjinal Mesajı Yazan: ozgurozlu
YA KARDES BEN NASIL INDIRECEGIMI BILIOM AMA SEN ONLINE DEGILKEN FILEFRONTTA BI SORUN VARDI ONU
DILE ETIRMEK ISTEDIM SIMDI SAGLAM VERDIGIN FACELERI CM07 YE EKLEYEMIOM /
Arkadaş ztn bende CM 07 ile oyuna ekliyorum belki bir yerde hata yapmış olabilirsin bende oluyor aşağıdaki resimler sana belki yardımcı olabilir...

loada tıklayarak dosyayı resimdeki gibi ekle

mouseyle sağ tıkla ımport.fsh tıkla (resimdeki gibi) ve dosyayı ekle

tekrar mouseyle sağ tıkla ımport.fsh tıkla (resimdeki gibi) ve dosyayı ekle ;)