by_4eko merhaba arkadaslar bundan boyle besiktas icin hazirlamis oldugum fantasy formalari sizlerle paylasicam...umarim begenirsiniz...formalarimi set olarak yayinliycam..simdiden tesekkur ederim..emege saygi [url=" [URL= " border="0 " border="0
ogulcan_g dostum güzel olmuşlarda sana bişe sölicem fb forması yaparmısın bi kaç tane bjklerdede aig yerine formaların logosu aynı kalsın sadece başka logolar yada amblemler koy ;) sadece bi tavsiye
adrianotalha dostum niye gercek formaları yapmıyosun bunlar ne.böle formamı var besiktasta hemde pembe....
Venom **Fantasy formalar yerine gerçek formalar yapmayı denesen senin açından daha faydalı olur. Ayrıca boyamalara biraz daha dikkat etmen gerek.**
dardanelspor evet bencede ama fantazy denıyorsanda bence kartal amplemının kullan govdeye buyukbır kartal koyabılırsın v kanatlarınıda kollarına koyabılırsın ozamn cok ılgı ceker ..........calısmalarında basarılar......