bence pes 6 pes5 e gore cok iyi olmustu faulleri gercekten cok iyi ayarlamistilar ama bu seferde kirmizi kart cok cabuk gosteriyor kirmizi kart oalyi ozellikle direk arkadan yapilan faullere verilmesi lazim ama bazen en absit faulde kirmizi cikabilior
sutlar cok hafif daha sert olabilir eger seyicilerede bi el atilsaydi daha iyi olabilirdir arkadaslarind edigi gibi su kupa merasimlerinide gelsitirebilseler iyi olurdu tabi linsans oalyinida unutmamak lazim oda cok onemli cok buyuk zevk verir isimlerini solemek
birde arkadaslar bi turlu anliyamadim su pes7 yeidi ben netten idnirmistim su 2007 yi ama pes tan tek farki 2007 yazmasi ben baska fark gormedim
benim dusuncem pes7 yi ps3 icin cikartacaklardi ama ps3 piyasadan geri toplatilinca bence pes7 ole kaldi cunku reklami verilmisti simdi cikarmasalardi ayip olurdu adamalrda mecbur pes6 yi 2007 yapip piyasaya cikartilar bu arada fifa 08 de buyuk gelisme var bilmem fark ettinizmi ama yinede pes gibisi olamaz