Bügün oynanan ve Afyonkarahisarspor'un 3-1 kazandığı maç neticesinde Afyonkarahisar ili 10 yıl aradan sonra tekrar 2. Lig çoşkusunu yaşıyor.Yaklaşık 12 bin taraftar desteğiyle çıktığı maçta Afyonkarahisarspor Emrah,Çetin ve Harun'un golleriyle rakibini 3-1'lik skorla sürklase ederek grubunda 2.liği garantileyip Lig B'ye çıktı.
Son sırada bulunan Sidespor'a yenilen bir zamanların efsanesi Göztepe amatör kümeye düşmeye çok yakın.. :)
Afyon Sizinle gurur duyuyor!! :D :D