.ArThuR. Arkadaşlar MSNde mail kutusuna veya herhangi bir linke tıkladığımda açılan internet explorer yerine firefoxun çıkmasını istiyorum, fakat bunu yapamadım. Nasıl yapıldığını açıklarsanız sevinirim. Şimdiden teşekkürler....
Ayrton Senna Da Silva Msn Microsoft'un olduğu için çıkıyor. İnternet Explorer'ı sil. Belki o zaman Firefox çıkar.
crdsa ben firefox u açınca varsayılan tarayıcı olarak ayarlamayı soruyar ama ben kabul etmiyorum. belki kabul edince olur.
bart_ Firefox'u açınca varsayılan tarayıcının firefox olup olmamasını soruyor, ben de evet demiştim artık. E-mail kutusu değilde msn'de konuşurken birisi link yollasa Mozilla'da açıyor... Peki bunu nasıl ie yapabilirim :)
cracks normalde program ekle kaldır sayfasında sol taraftaki menüden program erişimlerini ayarladan yapılyo fakat arturda olmamış:)