Orjinal Mesajı Yazan: SouND_Of_DarkNeSS
kardeş ben install yaptım ardından ktsrvrden olad yaptım ama top seçemiyorum mapte war nedendir
Öncelikle kitserver a bi kere install yapman yeterli.Daha sonra sorununa gelirsekk kitserver ın hangi sürümünü kullanıosun (en yeni sürümü 1.sayfa'da var) birde topları kitserver/GDB/balls klasörü içerisine attınmı ve son olarak map.txt dosyası doğru olark yazılmışmı??? Bunları kontrol et baktın yne olmadı buraya yine yazarsın ;)