slm arkadaşlar aranıza yeni katıldım :D
ya menajer oynarken fifa 2007 de bütçe (-) eksilere düşüyo hep.
ilk sezondayım ama.
acaba nie böyle ya oyuncu bile alamıyom sponsorda en
yüksek seviyede yani en fazal hanggiisi para veriyorsa onu seçtim. bi yardımcı olsanız ...?