Orjinal Mesajı Yazan: ΒęŠŢτ™ 7·ЯỖИДŁĐỖ·®
Dershnem Alsancaktaydı. Dershane dönüşü Konaktan geçerken hayatım boyunca görmediğim kalabalığı gördüm orada. Herkes kendi yakınları ölmüş gibi üzülüyordu. Türk Halkının bu tarafına bayılıyorum. Ve eminim ki herkeste üzülmüştür. Tanıdık Tanımadık kim varsa herkesin cenazesini uğurladı. Ve ilk efa içime sincek bişi yaptıgımı hissettim; Otobüsten inip bende uğurladım onları son yolculuklarına :(
Bravo duyarlılığın için.Keşke bende orada olup uğurlayabilseydin son yolculuklarına :(