Arkadaşlar Spiker konuşmadığında, ESC ye basıp oyuna tekrar girerseniz konuşur hala geliyor ama bu biraz kasıntı,
aynı şey banada olmuştu, ilk başta yaptığım Türkçe Spikerden sanmıştım, ama oyunu silip tekrar yükledim, hala Türkçe Spiker yapıyorum Ve çatır çatır çalışıyor, ama aradaki tek fark, Artık ŞÜKRÜ SARAÇOĞLU stadyumu yaması yok...