tcan arkadşlar forumda araştırdım ama fifa 07 için hiç bobo face bulamadım... face yapanlar bu büyük oyuncu için de bir face yaparlarsa memnun oluruz... ben bir resim buldum ama...
ts_club Orjinal Mesajı Yazan: __t_C_a_N__ valla ben hiç anlamam face işinden falan :D:D:D tamam ben buldum modelini yapacam birgün sana özel bobo yamasını özelden mesaj atarım sana yapınca okey
izzetsertan ya arkadaşlar bu face yapımını öğrenmeyi çok isterdim.bobo mobo değilde creation centerdan bir futbolcu yaratıp kendi resimini "face"leyen var mıdır acep?