arkadaşlar biliyorum editörle menejerlik oyunu oynanmaz,oyunun gerçekçiliği kalmaz ama yardım ederseniz sevinirim
save game editörle bir oyuncunun kontratı olduğu kulübü direkt değiştirmek mümkün değil.eskiden bir mcm editör vardı
oyuncunun kulübü değiştiriliyordu.biliyorum böyle oyunun tüm zevki kaçar ama kayıtlı oyun editörüyle oyuncunun kulübünü değiştirmenin yada kulübe bir oyuncu eklemenin bir yolu var mı?