gagibri arkadaşlar selam ben bu siteden birşey indiremiyorum neden acaba tıkladığım linklerde hep expoller hatası veriyor bana yardımcı olursanız sevinirim
crdsa (stadyumlar demek istemiş anlasana) arkadaşım ne demek istediğini anlamakta çoğu kişi zorlanır. biraz daha açıklayarak anlatırsan sevinirim.
intern Hangi dosyaları indirmek istediğini yazarsan yardımcı olabiliriz. Ayrıca bu başlığı indirilemeyen dosyalar bölümüne açman gerekirdi. http://soccercenter.net/forum/324/Indirilemeyen-Dosyalar ***intern***
denizertuncay Orjinal Mesajı Yazan: crdsa (stadyumlar demek istemiş anlasana) arkadaşım ne demek istediğini anlamakta çoğu kişi zorlanır. biraz daha açıklayarak anlatırsan sevinirim. Stadyum olduğunun farkındayım ama ben arkadaşın kendi isteğini daha iyi belirtmesi için Türkçe'sine biraz daha özen göstermesi için yazdım onu.
denizertuncay Ama o yanlışı gördükten sonra düzeltebilirdi. Neyse buraya başka mesaj atmıyorum konu zaten çözüme kavuştu sanırım.
gagibri kusura bakmayın arkadaşlar bu işte yeni idim ama bu kadar çok kızacağınızı tahmin etmemiştim hepinizden özür dilerim ben ali samiyen stadyumunu falan indirememiştim buraya yazdım bana yardımcı olursunuz die hepinize teşekkür ederim