Gerçekten Fenerbahçe bi daha rakiplerinden sonra şu maçlarını oynamasın böle sıkıştıkları zaman yenemiyorlar ya çok saçma geçen sene son maçımızda da böyle oldu. Nasıl bi iştir bu ya. Tribünler ölü gibi ama onlara da laf yapmayalım bence full dolmasının nedeni 35.000 e yakın kombine satılması. Adam kombinesini alıyor, keyiflice oturuo sigarasını - purosunu yakıor eee adam bu rahatlıktayken ne die bağırsın arkadaş. kale arkaları bağırır anca.
Kezman'ın boş kaleye atamadıgı iyi ki ofsayttı yoksa linç edilirdi. Ama çok çabalıyor o da top geldiği yok istediklerini sahaya yansıtamıyor.
Deivid nasıl o pozisyonu kaçırdı zaten anlamak güç ama şöyle bişi var Deivid girdikten sonra pozisyon daha çok yakalıyoruz. İşin garibi de bu sanırım.
Alex ve Tuncay 1 e 1 markajla sahada oynadılar. bence uğur inceman ve ü.bozkurtu kutlamak lazım nefes aldırmadılar iki adama da. Ümit'e verilen tepkileri anlamadım ne bekliyorsunuz ki siz ondan o bunu hep yapıyor ve 10 kişinin sahada bişi yansıtamamsının nedeni kesinlikle ümit değil. onun yerine uğur oynasa bi hafta önceki hatasından dolayı küfür ederiz ümit nie oynamadı die...
Önder - Lugano Bence FB defansının ideal 2lisi. Edu'nun işi olmamalı bu takımda hiç gerek yok. Serkan'da inanılmaz iyi kademelerle belki puan almamızı sağladı.
Aurelio'ya söylenecek söz yok adam harkulade oynuyor. Ve Appiah gibi 2 tane gelsin gene aurelio etmez. çOK sağlam oynuyor. Appiah istediği yerde oynadı ama istedi diye oynadı adamın kafasında orda oynaması diye bişey yok ki.. Kafasında bitirmiş Aappiah'ı aynı şekilde Semih'i şu takımda Semih - Kezman oynasa varya Kezman gol kralı olur ya o kadar diyorum. Mehmet yozgatlıda çok kötü değildi. Doru düzgün orta açan belki de tek adamımız ama onu da her zaman kazanamıyoruz. Serdar'a gelecek olursak helal olsun diyelim. Adam Volkan'ı resmen bitirdi. Rüştü de tecrübesinden alabilir kaleyi ama sanmıyorum bu sezon sonuna kadar serdar kalede kalır.
Toparlamak gerekirse. Bence kimse Zico'ya artık laf yapmasın bende dahil. Çünkü adam biz ne istiyorsak yaptı ideal 11'i çıkardı. Ama iş oyuncularda bitiyor bi yere kadar t.direktör oyuncu oynamazsa t.direktör napsın artık. V.Manisa ztn top oynamaya gelmemiş gol yemeğim yeter diyor 11 kişiyle çakılı defans oynuyor. Bence GS'lılar morallerini bozmasın boşuna hala iddaanız var. FB 3 derbisi var. BJK nin iddaalı takımlarla maçları var GS'nın rakipleri ligi bitirmek için oynuyor maçlarını. Bence GS akıllı olursa en azından 2.liği yakalar.
( ne yazdım be :p )