huseyings Kitserver'ü yükleyip setup'ı çalıştırıp oyunu açtığımda donuyo.Başka bir kitserver yükledim setup'ı çalıştırdım yine aynısı oldu oyunu açarken takılıyo.Kitserver'ü sildiğimde düzeliyo.