Fero411 Slm lar gecen Pes 6 orginal aldim bunda pes 5 deki gibi oyundaki nicklerimizi silip yeni acabiliyormuyuz ? varsa bizahmet nasil oluyor bi gosterirseniz sevinirim sahsen bulamadim ben ..
Fero411 hayret bisey bea cevap yazmaya mi eriniyorsunuz yoksa orginalini online oynuyan mi yok helal olsun size bravo ..