ya bu forumda fifanın şu sorunundan anlayan insan yokmu ya fifada her şey çalışıyor ama menü geçişleri ve müziklerde donma oluyor ekran kartının en son güncellemesini yaptım.ama problem hala var 2 format öncesine kadar bişey yoktu ama bu aralar revaşta bu sorun bende acaba diyorum eksik bi programmı yüklemek gerekiyor.adobe reader flash player drictxin son sürümü var ama hala oyun yok yardım edin allah rızası için bıktım artık.lütfen yardım edin ya