blue_54 arkadaşlar sampıonlar lıgı yamasını ekledım oyun bozuldu yaa türkçe yama sılındıı denetim masasına gidiom yamayı goremıom orda nerden sılecem acaba ltfen yardım edın....bide lig a yı yukluommm türkçe yama silinioo bilen arkdslar varmı acabaa
BlackEagle92 abi yamayı ben yaptım oyunudata bölümünü silip tekrar kurar san düzelir türkçe yamanın gitme sebebi eng.db dosyası deişiyo o yüzden