joesef35 arkadaşlar herkes golünü kaydediyo youtube da falan yayınlıyo bunu nasıl yapıyoruz lütfen yardım edin joesef_35@hotmail.com
spArcO14 bende bıllmıom valla bulan bana da bı e-mail atsın panzehir000_@hotmail.com valencia000_@hotmail.com crazy_force_@hotmail.com
crdsa fraps veya game cam programıyla oyunlardan video çekilir. birini indir. ben game cam i kullanıyorum.
dj_akman_57 http://www.fraps.com/ adresinden frapsı indiriyorsun sonra kuruyorsun fraps açıkken oyunda F9 basıyorsun o fraps klasörüne kaydediyor sonra windows movie makerdan boyutunu düşürüyorsun