gümüş kartal acaba bana yardım edermisiniz elimde 50 tane beşiktaş tezahüratı var fakat formatı mp3 bunu pes6 ya importlamak için nası adx formatına çevirebilirim
magnus_puer Orjinal Mesajı Yazan: crdsa önce wav a çevir. sonra wavları "Dkz studio daki adx converter" ile adxe çevir. eksik bilgi. kardeş bana bak; http://www.dbpoweramp.com/dmc.htm bu adresten converter programını yükle. mp3 leri wav'a çevir sonra dkz studio nun içindeki wav->adx ile istediğine ulaş. sevgiler.
Weronix Slm Arkadaslar Size Bişey Danısacaktım Ben Mp3 formatlı Sarkıları Dkz Studio ile Adx e Cevirdim Ve Yaptım Fakat Hep Aynı Yer Calıyo Sarkı Bitince Tekrar Baştan Yerden Başlıyo Ötekilere Atlaması Lazım Ama Atlamıyor Sıra İle Gitmesi İçin Bana Yardım Ederseniz Sevinirim
S n i p e r Orjinal Mesajı Yazan: Weronix Slm Arkadaslar Size Bişey Danısacaktım Ben Mp3 formatlı Sarkıları Dkz Studio ile Adx e Cevirdim Ve Yaptım Fakat Hep Aynı Yer Calıyo Sarkı Bitince Tekrar Baştan Yerden Başlıyo Ötekilere Atlaması Lazım Ama Atlamıyor Sıra İle Gitmesi İçin Bana Yardım Ederseniz Sevinirim yaptığın adx dosyasının süresi biraz uzun olması lazım çok kısa ses dosyaları dediğin gibi başa döner
turnuva1907 hayır alakası yoq sorun wav ı adx e çevirdiğimiz zaman adx olarak müziği çaldığımız zaman replay yazıyor yanında müziği adx yaparaken tekrar etmemesi için birşey bulacak olursam soylerim..
_AsiRuH_ Dkz Studio programını kullanarak importlayabilirsin ben pes6 da böyle yapıyorum pes 2009 da olabilir mi bilmem ama bi dene ;)
pascal1021 arkadaşlar dkz ile 0_sound.afs yi açınca çıkan 350 tane ses dosyası hangi sıraya göre takımları belirliyo. mesela chelsea için hangi numaralı .adx dosyası. yardımcı olursanız sevinirim