bandobras işin kötü tarafı matematik ÖSS de heryerde karşımıza çıkacak...ben matematik illetinden soru çözerek kurtuldum....0 netten 15 nete yükseldim o da bana yetiyor...sonuç olarak TM örencisi:D
Denizimo **iş hocada bitiyor orta okuldaki matematik hocasının anlattığından hiç bişey anlamıyordum ama lisedeki hocanın anlatışı süper ve gayet iyi şuan...**