Hayko_777 pes gerçekçiliğini burda da gösteriyor.işte finalde barcelonayı yenerek kazandığım kupanın o harika videosu ">
bandobras Orjinal Mesajı Yazan: 05emre pes gerçekçiliğini burda da gösteriyor.işte finalde barcelonayı yenerek kazandığım kupanın o harika videosu "> arkadaş daha yeni mi fark ettin...daha bu kısılmış hali...WE7 de yani pes 3 de daha gzldi...adamlar tek tek çıkar hepsi madalyasını alır...sonra kapdan gelirdi kupayı alırdı...burda direk kapdan geliyor....
veycelli zaten oyunda yenersiniz :D :D :D :D :D Orjinal Mesajı Yazan: 05emre pes gerçekçiliğini burda da gösteriyor.işte finalde barcelonayı yenerek kazandığım kupanın o harika videosu ">