avrupa yakasındada bole turnuva duzenlesenız tam super olacak kadıkoy bayagı uzak artı calısan ınsanlar ıcın bayagıda bı zor ama hafta sonu olursa vede avrupa yakasındada olursa dahada ıyı olur pzar gunu olsun avrupa yakasıda olmasın razıyız.... kendıme cok guvenıyorum pes6 da her oynayan gıbı;)