aNaConDa1b0 Ürünümüzün market raflarındaki hali Gördüğünüz gibi beyefendi bir adet aldı ve hızla ilerliyor Veee Yakıyoruuuz İşte Size bir öğle yemeği Ve işte balık şiş keyfi
PsYchO Sniper Bence okadarda akillica degil:D 1.Adam mecbur disarida yakacak agci Büroda yakamaz ya:) 2.Balik pisene kadar bekle 3.Bu kücük Balikla kim doyacak oda 12.90 (TL nekadar yapiyo bilmiyom:D) onun yerine git bi lokantaya karnini doyur 10 ytlye:D
aNaConDa1b0 Orjinal Mesajı Yazan: Sniper Giyaba Bence okadarda akillica degil:D 1.Adam mecbur disarida yakacak agci Büroda yakamaz ya:) 2.Balik pisene kadar bekle 3.Bu kücük Balikla kim doyacak oda 12.90 (TL nekadar yapiyo bilmiyom:D) onun yerine git bi lokantaya karnini doyur 10 ytlye:D haklısın :D:D
cracks 1 japonyeni 1.2 ytl falan eski para ile 1200000 yane. bunu daha önce görmüştüm.bence oldukça pratik.