Arkadaşlar aylardır bu sorunu çözemiyorum, sizin forumunuzu yeni keşfettim. Diğer forumlarda açılan tüm benim sorunumla ilgili sorular cevapsız kalmış umarım anlayan birileri çıkar. Fifa 2007 nin exe dosyanısı arkadaştan aldım. Onda çok düzgün çalışıyor ama bende anormal hızlı çalışıyor. Oyuncuları takip bile edemiyorum. Settings de game speed en düşük seviyede, sanırım ekran kartıyla ilgili bi ayar değişmesi gerekiyo. Bu arada laptop 128 paylaşımlı ekran kartı. yardımlarınız için şimdiden çok teşekkürler