Pes 5 için tezahürat yama var mı? varsa verebilirmisiniz ..
kardeşim senin zevkine karışamam ama bence pes6 ya geçsen iyi olur.
bence de pes6ya geç.
geçmezsen lütfen pes5 bölümüne yazı yaz. burası pes6 bölümü
aynen ark katılıorum pes6 dene bı ondan sonra yazısalım
Kardeş o iş bir yere sesini kaydedip dkz sütido yoluyla aktar
Copyright ©2001 SoccerCenter.Net - E-mail: info@soccercenter.net
Özel Teşekkür: